ILHAM PERKAHWINAN ANDA

Burung nuri hinggap di balai......Balai seri buatan pak tua.....Tempat berehat rakan dan taulan.....Duduk tersenyum kedua mempelai..... Menadah tangan memanjatkan doa..... Bersaksikan hebatnya cinta nan satu....Moga jodoh sentiasa berkekalan…



Segalanya di sini...



Salam Sayang,


SinggahSanaKreatif


Monday, April 4, 2011

CINTA EMA & ZALI

Saat-saat sentuhan terakhir gubahan hantaran satu cinta dua jiwa antara Ema & Zali di rumah Ema telah menjadikan persahabatan kami lebih rapat. Ema cukup risau apabila hasil hantaran yang disiapkan oleh dot-dot-dot tidak seperti diingini. Majlis Perkahwinan akan berlangsung keesokannya. Saya berteleku sepetang suntuk menyiapkan hantaran Ema dengan setiap keperluan yang sedia-ada. Cucuk dan letak ajelah... Begitu juga gubahan bunga lavender di penjuru pelamin. Nasib baik bunga tangan Ema (di-pose semasa akad nikah & bergambar sakan) dah saya siapkan awal sebelum Ema balik kampung.




Gubahan Bunga Lavender


Bunga Tangan pose (Lily putih-pink kesukaan Ema)




1 comment:

  1. U...[jerit2..muka da blushed abes.. ;p]

    thanx a lot!!!smpai skrg rase xbuleh stop saying 'thank you' sebab u telah berjaya buat I sengeh smpai skrg..everytime tgk gamba kawen esp hantaran mesti sengeh x hengat..huhu...sukkeeeeee sangaaatttt!!! :)

    ReplyDelete